Cookie beleid vv Ona

De website van vv Ona is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Contributie inning via ClubCollect!

Contributie inning via ClubCollect!

20 juli 2021 20:45


Met ingang van 1 juli 2021 is ONA voor het innen van de contributie overgestapt naar ClubCollect. ClubCollect gaat ONA helpen met het volledige incassoproces (betaalverzoek, inning en aanmaningen).

Wat gaat er veranderen?

  • Het incasseren van de contributie, het inschrijfgeld, de vrijwilligersbijdrage en de boetes gebeurt voortaan via ClubCollect;
  • Alle donateurs, spelende leden en niet-spelende leden ontvangen binnenkort een mail, of SMS of brief van ClubCollect (Voetbalvereniging O.N.A. – ClubCollect) met een betaalverzoek;
  • Iedereen krijgt een persoonlijke betaalpagina;
  • Je kan zelf bepalen of en zo ja in hoeveel betaaltermijnen je wilt betalen. De kosten voor termijnbetaling bedragen € 1,00 per termijn;
  • Je kan zelf bepalen hoe je wil betalen (via IDEAL, Automatische Incasso, Overschrijving of Bancontact).
  • Van de eerder afgegeven machtiging zal geen gebruik meer worden gemaakt: je dient zelf aan te geven hoe je de contributie wilt betalen

ClubCollect en AVG: is alles wel veilig?

  • Alle persoonlijke gegevens worden conform de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) verwerkt en gecontroleerd;
  • De contactgegevens worden alleen gebruikt voor de verzending van de facturen en eventuele herinneringen.

Persoonlijke betaalpagina? Hoe werkt dat?

  • In de e-mail, SMS, brief staat een link naar de persoonlijke betaalpagina;
  • Klik of ga naar de pagina die in de brief wordt genoemd;
  • Je krijgt de volgende melding:
    • ClubCollect ondersteunt uw organisatie bij het innen en verwerken van betaalverzoeken
    • Geef aan dat je geen robot bent door op het vakje ervoor te klikken
    • Los de puzzel op (eenmalig)
    • Klik op ‘Bekijk uw pagina’
    • Vervolg zie je een overzicht van de gegevens die vanuit de Ledenadministratie zijn aangeleverd bij ClubCollect. Kloppen deze gegevens niet (Naam, E-mailadres, Telefoonnummer, Adres, IBAN). Pas deze dan direct aan!
    • Vervolgens zie je een overzicht van de contributie voor het komende seizoen en kun je de factuur printen of als PDF downloaden
    • Klik op ‘Bekijk betaalmogelijkheden en betaal’. Kies uit:
      • ‘Betaling in termijnen (automatische incasso)
        • Kies uit het aantal termijnen waarin je de contributie dit seizoen wilt betalen
        • Elke termijn kost € 1,00 extra
      • ‘Betaling ineens’
        • Kies de gewenste betaalmethode en maak de contributie over
        • Er zijn geen extra kosten verschuldigd

Betalen via de Rotterdampas?

  • Dat blijft uiteraard mogelijk!
  • Je ontvangt wel een mail (of SMS of brief) over de hoogte van de contributie;
  • De penningmeester zal het bedrag van de contributie van de Rotterdampas innen;
  • Zorg ervoor dat de penningmeester in het bezit is van een kopie (voor- en achterkant) van de Rotterdampas. Je kunt de kopie sturen naar: [email protected]

Wat blijft hetzelfde?

  • De contributie is voor een heel seizoen verschuldigd. Tussentijdse opzegging is niet mogelijk;
  • Bij het niet tijdig betaling word je uitgesloten van trainingen en het spelen van wedstrijden;
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van wijzigingen in je adres, telefoonnummer en e-mailadres! Je kunt deze gegevens wijzigen via de Voetbal.nl-app of vul het wijzigingsformulier op de website in: Wijzigings- en Opzegformulier - vv Ona

Wat zijn de voordelen voor ONA?

  • In plaats van vier keer per jaar een betaalbestand te maken, doen we dit nog één keer: de rest van het seizoen gaat het vanzelf:
    • Er wordt een verzoek gestuurd om te betalen, en
    • Er worden herinneringen verstuurd als de contributie niet wordt betaald
  • De contributie wordt door de leden betaald op een zogenaamde ‘derde’-rekening en wordt wekelijks aan ONA overgemaakt. ONA loopt geen enkel risico indien ClubCollect failliet gaat;
  • Ongeveer 20% van de leden storneerde de incasso van de contributie. Naast een hoop frustratie kostte ons dit gemiddeld 3 uur per week. Door het aanbieden van diverse betaaltermijnen en betaalmogelijkheden hopen we dat we deze tijd ‘winnen’.

Vragen?

  • Klik op ‘Stel een vraag over dit betaalverzoek’ en stel je vraag. We proberen deze zo snel mogelijk te beantwoorden;
  • Overige vragen kunnen ook via: [email protected]

 

 

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!