Evenementencommissie
Elk jaar heeft ONA diverse evenementen voor pupillen, junioren en senioren. Die evenementen worden door diverse vrijwilligers georganiseerd, en om daar meer lijn in te krijgen is de bestuurscommissie Evenementen opgericht.
Wat doen wij
Onze voornaamste taak is het op gestructureerde en financieel verantwoorde wijze organiseren, plannen en coördineren van evenementen en activiteiten ten behoeve van alle leden en oud leden van de V.V. ONA
Taken en verantwoordelijkheden
De commissie kent de navolgende taken en verantwoordelijkheden:
- Eindverantwoordelijk alle evenementen
- Organisatie evenementen (jaarplan)
- Communicatie uitingen rondom evenementen via diverse (social) media
- Samenstellen regie teams
- Overall coördinatie
Ieder initiatief wordt besproken in onze commissievergadering die ongeveer elke zes weken structureel plaats vindt.
Doelgroep
Onze doelgroep zijn alle (niet) spelende leden, jong en oud, vrijwilligers en trouwe supporters van ONA.
Verantwoording
Een samenvatting van het te organiseren evenement of activiteit wordt ter goedkeuring voorgelegd aan ons bestuur. Zij checken de geplande of voorgestelde data en bepalen welk budget er mogelijk is voor de organisatie
Activiteiten en evenementen
De activiteiten zijn terug te vinden op de kalender die onder vermeld staat, of op de Facebook pagina van /VoetbalverenigingONA.
Samen met plezier naar de toekomst bij ONA
Al onze inspanningen vallen of staan met jouw betrokkenheid, wij organiseren activiteiten om de saamhorigheid tussen teams en vrijwilligers te versterken en natuurlijk ! Wanneer activiteiten naar jouw mening anders of nog leuker kunnen worden gemaakt, laat het ons weten en stuur een mail naar evenementen@vvona.nl
Agenda